tisdag 10 maj 2011

we got sunshine outside, sunshine in our memories and sunshine in our hearts. And I, I have a large sunshine on my lips.

Hallå alla underbara! Fan vad jag älskar det här vädret! Typ 25 grader i skuggan <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Min dag har varit gr8, det enda som var tråkigt var väl cpmatten i början. De andra lektionerna flöt på bra, lite tråkigt att sitta instängd i skolan i det här vädret bara... Och så skämde jag ut mig ordentligt på idrotten som jag vet att jag kommer få dras med i alla fall hela skoltiden. Hehe. Men det var ganska kul, vi låg och garva som fan ;) På lunchen idag gick vi ner till våfflan, trodde seriöst jag skulle hoppa i sjön, så underbart! Upptäckte där att glassen som jag hade tänkt köpa kostade fem kronor mer än jag hade så jag satt och åt på en muffins istället.

Efter skolan drog jag hem och åt. Några minuter senare kom Amanda och sen drog vi ner till munkholms badet där vi mötte upp Alex, Sophie, Eira, Emilia och Emilias lilla vovve. Jag fick inte bada eftersom att jag har varit sjuk men jag var med och garvade ändå. Doppade håret i alla fall. Efter ett tag drog Amanda för hon skulle åka segway. Men vi var kvar ett tag till :D

Nu är jag hemma och har ätit och skickat iväg min uppsats samt suttit vid facebook och lite sånt där. Lite senare kommer härliga bilder från dagen och sen ska jag fixa lite saker för att sedan gå ut och njuta va solens sista strålar. Svensk sommar in my heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar