måndag 9 maj 2011

Rädd? Ojaaa

Nu har jag skrivit klart min svenska uppsats, riktigt skönt. Temat var skräck och fan vad jag hatar det! Mina berättelser blir oftast helt crazy förutom när jag sitter ensam hemma i mitt rum. Den här berättelsen har blivit så läskig så att jag nästan har suttit och pinkat på mig. Seriöst har suttit och tvingat mig själv att fortsätta, är så rädd. Det värsta är att min svensklärare inte kommer bli ett dugg rädd, hon kommer skriva som kommentar: "Det skulle vara skräcktema inte någon himla dålig komedi." Men nu får det faktiskt vara så här för läskigare kan jag inte skriva!

Annars då? Jo jag gick i skolan idag, kul att göra något. Slapp språk lektionen för jag åkte in till tandläkaren i sollentuna. Hon bytte båge och spände där nere samt drog ihop min glugg. Så nu har jag ont.

Gud vad jag älsakr det här vädret! :D Om jag inte precis varit sjuk hade jag dragit med mig några kompisar och badat! Fast då hade jag suttit tills typ tolv med uppsatsjäveln... Jaja nu ska jag sova, måste vara noga med sömnen nu så att jag inte får bakslag ;) Uppdaterar er mer imorgon, ska gå och göra mig iordning nu :)
Hur har er dag varit föresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar