söndag 8 maj 2011

8 Maj 2011

Tja, hurä de? Här är det bättre men är tvingad att vara hemma idag också. Igår såg jag på film, en komedi som heter grown ups. Den var ganska kul, speciellt eftersom att jag var glad och skrattade åt det mesta. Nu har jag gjort iordning mig och ska sätta igång med läxorna. Kul? Nej. Måste sitta inne och skriva klart en uppsats, men först tänkte jag gå ut och göra soläxan ute, då får jag njuta lite av det fina vädret i alla fall.

Eftersom att jag ändå måste vara hemma och ta det lugnt idag så kan jag lika gärna göra lite nytta för en gångs skull. Så efter alla läxor ska jag städa, rensa och fixa sånt där som jag aldrig orkar fixa. Och ikväll ska vi på middag, wihooo då får jag äntligen lämna huset! :-D

Ha en toppen dag, njut av solen och bada lite åt mig! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar